+38 (097) 146-07-77
Киевстар Lifecell
0
0

Гарантія та повернення

На всі товари, які пропонуються в нашому магазині, надається гарантія від 1 року до 25 років, залежно від виробу та сервісної політики виробника.

Шановні покупці, в інтернет-магазині якісної теплої підлоги «Тепла підлога» реалізується продукція з обов'язковим ГАРАНТІЙНИМ ТЕРМІНОМ.

До більшості електротехнічних виробів додається ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН, а за його відсутності підставою для отримання гарантійного сервісу є БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ нашого інтернет-магазину.

Наша компанія – прихильник лояльної сервісної політики та післяпродажного обслуговування.

Для швидкого вирішення гарантійного випадку та для запобігання нестандартним та непередбаченим ситуаціям рекомендуємо детально ознайомитися з нижче викладеним положенням про гарантію.

До виникнення гарантійного випадку

При отриманні товару будьте уважні та перевіряйте товар не тільки на відповідність до зовнішнього вигляду, але й кількості в бланку замовлення.

Звертайте увагу на цілісність виробів та відсутність механічних пошкоджень (зовнішній вигляд). При виявленні механічних пошкоджень, після прийняття товару та його оплати, пред'явлення претензій щодо зовнішнього вигляду (та інших, які пов'язані з функціональними властивостями) є аргументом до його заміни чи поверненню.

Переконайтеся, що продавець або кур'єр видав вам усі необхідні документи насамперед бланк замовлення.

У разі виникнення гарантійного випадку

Повернемося до лояльності.

Наша компанія та інтернет-магазин – сучасна торгова структура.

Ми розуміємо і погоджуємося, що зберігання чеків та гарантійних талонів у сучасному світі торговельних відносин створює певні складнощі багатьом покупцям.

Якщо ви – один з таких покупців, ми не зобов'язуємо вас зберігати документи на придбані у нас вироби, для цього достатньо попросити нашого фахівця занести ваші дані (контактний номер телефону та email-адресу) в електронний бланк замовлення або зробити це самостійно, скориставшись формою РЕЄСТРАЦІЇ під час оформлення замовлення через інтернет-вітрину.

Контактні дані зареєстрованих покупців автоматично заносяться у всі скоєні у нас замовлення, що, своєю чергою, дозволяє полегшити отримання товару в пункті видачі та подальше сервісне та гарантійне обслуговування.

Оформлення гарантійного випадку

При поломці обладнання в гарантійний термін необхідно звернутися до нас за адресою:

м. Київ, вул. ...

При собі необхідно мати документ, що підтверджує придбання товару у нас, або пройти ідентифікацію покупки за номером телефону.

Після оформлення бланка гарантійного випадку товар буде направлено на експертизу виробника.

Після підтвердження гарантійного випадку проводиться гарантійний ремонт або заміна товару на аналогічний новий. Як правило, ця процедура займає від 1 тижня до 3-х.

Стандартне положення про гарантію

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться у присутності споживача за місцем продажу або вдома. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації.

Ризик випадкової втрати або пошкодження виробу переходить до споживача з передачі товару.

Щодо складно технічних товарів: обмін чи повернення коштів споживачеві здійснюється після проведення незалежної експертизи уповноваженим сервісним центром у тому випадку, якщо товар є неремонтопридатним.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин у зв'язку з їх моральним зношуванням.

Ці умови не ущемляють законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковки, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково замінимо його.

Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.

Усі претензії щодо придбаних товарів надсилайте на e-mail: ...

Магазин електротоварів «Тепла підлога» реалізує оригінальну якісну продукцію всесвітньо відомих брендів.

Повернення та обмін

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти товар на аналогічний протягом 14 днів, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, і якщо збережено товарний вигляд, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром.

Умови повернення

Обмін та повернення товару у нашому інтернет-магазині відбувається відповідно до «Закону про захист прав споживача».

Чи можна повернути чи обміняти товар, якщо він мені не підійшов? Придбаний у нас товар Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки.

Ми оформимо «повернення» на будь-який товар, куплений у нас, за умови якщо він не був рекомендованим і не поставлявся індивідуально на ваше замовлення.

Як повернути товар

Вимоги до зворотних товарів

Звертаємо вашу увагу на те, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, а також не порушена заводська упаковка.

Якщо виріб, придбаний у нашому інтернет-магазині, не працює, обмін або повернення товару провадиться лише після укладання виробника цього виробу.

У висновку виробника зазначається, що умови експлуатації виробу не порушені. І тут настає гарантійний випадок.